21 Kasım 2008 Cuma

planlar



Önümüzdeki hafta sonu edirne'ye taşınıyoruz ya, günlerdir içimiz bir tuhaf. zamanla pirinç' e benziyorum sanki. evimizin düzeni değiştiğinde ruh halim de etkileniyor. ama bu plan yapmaktan bizi alıkoymuyor. hemen ilk üçü sıralıyorum.



  • aşağıdaki yazımda yeralan fotoğrafları 2 ay kadar önce annemleri ziyarete gittiğimde çekmiştim e tabi edirne'de. işte oraya taşındığımızda bu serinin devamını getirmek için can atıyorum, adeta kıvranıyorum. dün akşam janisjr ile telefonda konuşurken gel diyorum, beraber fotoğraf turuna çıkarız diyor. yeni evimize gelip bizimle vakit geçirmesini çok istiyorum.


  • uzun zamandır ihanet ettiğim yazıya dönmeyi umuyorum e tabi yine edirne'de, şimdi dağınık, karmakarışığız.


  • Mehtap'ın kedili kanaviçesini işlemeye başlamayı istiyorum, bu sefer bitirmeyi de istiyorum. köpekli olanlar yarım, belki kedililer bitebilir pirinç'in hatrına.


Ayrıca Merope bu kanaviçeyi görse bayılır diye düşünüyorum. Bayılır mısın merope sana diyorum.







5 yorum:

๑ ★ prettyinpink ★ ๑ dedi ki...

ee şey, selam. beni izlediğinizi gördüm, blogunuza geldim. baktım logonuz yok yapıvereyim dedim ve şunu yaptım:

beğenirseniz sitenize koyarsınız, dümdüz kuş lokumu yazmasındasa daha iyidir. bence tabi.

http://img136.imageshack.us/img136/7442/kuslokumucopyzv3.jpg

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

Sen deli misiiiin
bayılmak ne kelime, ölürüm anacım :))))
ne kadar sevimli ne tatlı şeysilermiş bunlar böyle yaa

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

yaa nasıl oluyo bunlar bitince ne olcak, yastık kılıfı mı :))
genelde yastıkların üzerine böyle kanevice yaparlar bide masa örtülerine diimiii

çello çalan kedi dedi ki...

Prettyinpink, logo muhteşem ellerine sağlık, süper olmuş..

merope, bu aslında yastık da olur başka birşey de, ama ben böyle çerçeveli olsun bakayım bu şımarık pisilere istiyorum. bir başlayayım son halini gönderirim söz.:)

๑ ★ prettyinpink ★ ๑ dedi ki...

cok da guzel durmus =)) afiyet olsun =)