28 Mayıs 2009 Perşembe

istiyorum

böyle çok keyifli, püfür püfür, eğlenceli, şurup gibi blog yazmak istiyorum, hani okuyan "hahaay allah senin iyiliğini versin, karnım ağrıdı kız gülmekten, allah seni böyle güldürsün emi" desin mesela. evet böyle olsun istiyorum ama başaramıyorum, asabım buna da bozuluyor bak bu sefer. benden mi kaynaklanıyor, hayatımın ekseninde bir kaçak var ve su alıyor da mı bu kadar ciddileşiyorum, bu şekilde yazıyorum bilmiyorum.

çekomastik sürsem diyorum neticede bu yaşadıklarıma, belki su kaçıran yerler kapanır da şen şakrak, göbecikler atan biri olurum, hem sonra iyiler güzelleşir, kötüler kahrolur, merope'nin peşine düştüğü kedikuyruklarınıkesicikörolasıcapiscani kuyulara düşer de bir daha çıkamaz inşallah..

du ben bakayım nöbetçi nalbur var mı?

Hiç yorum yok: