4 Haziran 2009 Perşembe

Sevgili Dinleyici

Biliyorum ki beni bazen can kulağınla, pür dikkat dinliyorsun.





Bazen anlamaya, adlandırmaya çalışan şaşkın bir ifade takındığın da oluyor, ben sahnede çalarken gözüme ilişiyorsun...

Bazen gözünün uzaklarda bir noktaya kaydığı da oluveriyor. Bana ilgisiz olmadığını biliyorum.. okuduklarının seni alıp götürdüğü ihtimalini düşünerek umutlanıyorum.


Bazen tatlı bir uykunun müjdeleyicisi esnemelerini de görmüyor değilim... ama bu hoşuma gidiyor...





Ve bazen günün yorgunluğu ile birlikte uykunun tatlı ve huzurlu kollarına teslim oluyorsun... Pespembe düşlerde olmanı diliyorum.



fotoğraflar : çello çalan kedi

4 yorum:

karaderibeyazmaske dedi ki...

sevgili kedi..
cektigin resimler muthis hosuma gitti..
benimde bir kedim var 12 senedir pesimi birakmaga niyetli olmayan, ceneme tahammul edebilen bir guzellik..Misirlilarin kedileri tanrilastirmasina hic sasmadim ben..
iyiki bir kedisevene rastladim blogspot denilen garabet yerde:-))
seni sevdim
vkemal

çello çalan kedi dedi ki...

12 sene bir kedi için güzel bir süre.. benimki henüz 7 yaşında, daha bir 5 yıl benle olabilecek fikri yüreğime sular serpti şimdi bak sayende keyiflendim. yorumların için teşekkür ederim. ben de seni ilgiyle izliyorum.
sevgiler

BEYAZ TUVAL dedi ki...

Beyaz Tuval'e hoş geldin ve bir kedinin pati izlerini bıraktın. :)

Demek çello çalan kedi fotoğraftaki. Hımmm, tekir ve yaramaza benziyor. Kedileri çok severim. Bu sıralar sevgili muhabbet kuşum Ponçik ile pek içli dışlı olduğumuz için kedigillere karşı biraz mesafeliyim gerçi. ;)

Blogunu çok sevdim.

Uğrarım sana zaman buldukça. Kitap zevkimiz birbirine uygun anladığım kadarıyla.

Sevgiler

geveze baykuş dedi ki...

bir kedinin gözleriyle hangi güzellik yarışabilir ki?

size uzun ve mutlu bir beraberlik diliyorum.