4 Eylül 2009 Cuma

Yaşasın devinim


  • Dün eve giderken yüzüme yerleşen gülümsemenin mimarı Jto oldu. Bloğumda gerçekleşmesini istediğim tüm değişiklikler için yardım etti, sabır gösterdi, mutluluk verdi.
  • Son dört gündür hiç okuyamıyorum, 13 saniye bile, eyvah...
  • Fotoğraf makinemi değiştirmek istiyorum, elimdekini seviyorum ama profesyonel bir makinam da olsun istiyorum ama elimde o şekilde kocaman bir makine ile her istediğim şeyin fotografını çekemem diye de düşünüyorum ama ben o makineyi en fazla Araplar mahallesinde ya da çingenelerin gettosunda kullanamam, ha kullanmaya kalkarsam ne makine kalır ortada ne de ben... bu durumdan ne sonuç çıkarıyorum, yeni bir fotoğraf makinesi istiyorum.
  • Özellikle son bir aydır geniş mi geniş bir aile olduk, artık Halim ve Sezen ile akşam yemeklerini birlikte yapıyor haliyle birlikte yiyor, yemek sonrası ya film izliyor ya da kıran kırana bir mücadele ile okey oynuyoruz. Takım arkadaşım elbette Sezen. Halim ile oynayacak göz var mı bende?
  • Nihayet çektiğim fotoğrafları çerçeveciye götürüp sonra da duvarımda bir köşede görebileceğim, bu hayalime her zamankinden çok ama çok daha yakınım. Yaşasın devinim.