4 Mart 2010 Perşembe

Maddesel yaklaşımla z raporu

* Hava durumuna bakıyorum. Pazartesi günü için Edirne'ye kar olasılığını %50 veriyor. Janis, ister misin hava sana bir sürpriz yapsın ve her tarafı beyaza boyasın. O çok beklediğin, Ankara'da pencereye oturup yolunu gözlediğin kar gelip seni burada yakalasın. Olmaz olmaz dememeli...

* Kesinlikle anladım ki ben yaşlanıyorum. E bundan daha doğal bişey olamaz, zaman mefhumu sen yaşlanırken bana iltimas geçip donduracak değil ya. Yaşlandığımı gittikçe artan duygusallığımdan anlıyorum. Uzaklardan kimle konuşsam gözlerim sulanıyor, yok yok ben yaşlandıkça babama daha çok benziyorum.

* Nasıl heyecanla bekliyorum cumartesinin gelip alnımdan öpmesini, nasıl nasıl anlatamam..

* Yeni bir misafir haberi daha var, bu sefer gelme planları içine giren biricik Tubi. Kendisi son 15 yılımın en yakın tanıklarından biri. Şimdi buradan duyuruyorum, bizim eve gelmeden önce erken rezv. yapın, ha oldu da yapmadınız yine de sığışırız be, di mi?

* Sistit illetiyle olan haşır ve neşirliğimiz 3 haftasını bitirmek üzere. Kendisiyle vedalaşmak için kullandığım ilaçlar sanırım doğru değil. İdrar kültürü yapılıp nokta vuruş antibiyotik seçilmesi gerekecek. Can yanmadan çiş yapmak bir lüks, kıymeti biline.

8 yorum:

dwarfwaves dedi ki...

ahahaha,ay güldüğüme bakma çellocum,valla yuh dedim yani.şu sistit mevzusundan 2 gündür ben de muzdaribim de o yüzden güldüm...yaşlı adamların prostatı da böyle olsa gerek..(bu satırları klozet tepesinde yazıyorum-şaka-) =))

çello çalan kedi dedi ki...

gül gül sen.. 2 gündür sevişiyorsan sistitle henüz balayındasınız demektir. 3 hafta onla yaşa görcem ben seni hala gülüyor musun bakalım:P hehe hem dil çıkarıp hem nanik yapıyorum sana.. benim sistitim senin sistitini döveeer bikereee.

ya ben bir seni bir de gevezeyi görünce böyle sırnaşık bişey oluyorum yımış yımış bak valla :) yoksa ciddi bir kimseyim. :)

dwarfwaves dedi ki...

ehehehe,şımarmak sana yakışıyor ki çellocum,hep şımar sen yanımda..bu arada tamam kabul ediyorm senin sistitin gün itibariyle benimkinin büyüğü sayılır..o yüzden ben de sisititim de saygıyla yere kadar eğiliyoruz sizin karşınızda.. kabul mü? =b

Aylak Kedi dedi ki...

"Can yanmadan çiş yapmak bir lüks, kıymeti biline." bildim ben bunu (zamanında çok yandı)

Aylak Kedi dedi ki...

bide kedimciim gossip girl'e başlamışın, ilk sezon iyi de sonrasında tadım kaçtı benim yorumlarını merak ederim çıtlatırsın arada bi

verbumnonfacta dedi ki...

böylesi bir şey için son entry işgal edilir diye tahmin ederek buraya not düşüyorum.
'birçok filozofu ve birçok kediyi inceledim. kedinin bilgeliği çok daha üstün bence.' diyen hippolyte taine alıntınızı okuduktan sonra size stephen baker' in 'nevrotik bir kediyle nasıl yaşarsınız?' isimli el kitabını tavsiye etmek istedim.
evet, arzum tam olarak buydu.

çello çalan kedi dedi ki...

Aylak kedicim, gossip için 2. sezona geçtiğimde düşüncelerimi mutlaka paylaşırım merak etme. aslında ekşisözlük entrylerinde şöyle bir baktım anladığım kadarıyla 4. sezonda toparlıyorlar. bakalım. şimdilik çıtır çerez gidiyor. tabi ous olmadığı için 9. bölümde rölantiye aldık.

çello çalan kedi dedi ki...

vnf kitabı not aldım. hımm. bulabilir ve okuyabilirsem özel bir post yazarım mutlak. şimdi taine'in sözünün üzerine akla bu kitap gelmişse meraklanmamak elde değil. sanki alıntılanan cümleyi çürütecek nitelikler içeriyor kitap. bakalım.