5 Nisan 2010 Pazartesi

Tanıştırayım

Ve işte Pink Panther...

10 yorum:

heidi dedi ki...

Pek bir yavruymuş bee. Bir tur verir misin abla ne olurrr.

lady dedi ki...

muhteşemmm :))

çello çalan kedi dedi ki...

hehe istediğin kadar tur atabilirsin ama mahir izin verirse artık heidicim:)

leydim, edirne'ye geldiğinde buluşma yerine panteri alır öyle gelirim artık:)

Aylak Kedi dedi ki...

eneeem benim olsun mu :)

gri kent sakini dedi ki...

Pink sahibesinin kendisine bu kadar güzel bi açıdan bakabildiğini bilse bence Elenor a dönüşür :) gıcırmış ,yollar açık olsun ...

çello çalan kedi dedi ki...

aylak kedim sen o sınavlardan başarılı bir şekilde geç söz bak senin olabilir. bu arada cezan bitti ama sınavlardan kalırsan yeni cezaların olabilir:)

gks :)))

beste dedi ki...

vay be gercekten afiliymis, bayildim pembe pantere:)gule gule gez...

a. gizem dedi ki...

çok memnun olduk :)

Benim Güzel Yolculuğum dedi ki...

Rüya gibi yahu. Puslu felan. Çok pis özendim hea.

BEYAZ TUVAL dedi ki...

Güle güle kullan...

Benim de en büyük arzumdur fakat İstanbul'da mümkün olamıyor ne yazık ki. İş güç, yorgunluk filan. Olmuyor işte... Pedal çevirirken bir ara beni aklından geçirirsen, bisikletle geziyormuş gibi hissedebilirim belki taaaa buralardan. Olur mu sence? :)

Not:
Zamanım olmuyor, yorum yazamıyorum. Ama izliyorum yazdıklarını zaman buldukça...

İyi geceler,