16 Ekim 2010 Cumartesi

Life's a journey not a destination*

Çok çok sevdiğim birini geceyarısı çok uzaklara uğurladım. Güney yarımküreye indiğine dair haberi ise biraz önce aldım. Gidişine ağladım, ama sevindim de, sonra biraz buruldum, çokça üzüldüm ve sonra yine ağladım. Dün akşam havalimanında uçağını beklerken şunu söylüyordu, "Life's a journey not a destination".

İstanbul'a adımımı atıp Kadıköy'de sinemaya ilk onunla gittim, ilk içkilerimi onunla yuvarladım, eh biraz daha geriye gidiyorum, ilk commodore 64 oyunumu onunla oynadım, daha epeyce sayabilirim de, saymayayım, üzülüyorum.

Kişisel tarihimde bilincimin uyanmaya çalıştığı bir çok evrenin tanığı oldu bu adam. Ha uzakta olduğu için tüm bunlar değişmeyecek, sadece bir sonraki yüzyüze görüşmemiz için daha çok var. Belki de yıllar... Kimbilir.

Benden giderayak bir talepte bulunup, Nine müzikalini izlememi ve buraya yazmamı istedi. Yazacağım. Söz.

* Aerosmith'in bir parçası.

8 yorum:

lady dedi ki...

kediii, allah kavuştursun! bilirim bu duyguyu; insanın bir parçası gitmiş gibi olur.. ama bi zaman sonra aslında hiç gitmediğini anlarsın; sen ona anlatmaya, onunla paylaşmaya devam edersin..

çello çalan kedi dedi ki...

leydim canımsın.

Berceste dedi ki...

Allah kavustursun. Simdinin modern teknolojisi ile kimse biryere gitmiyor gibi oluyor, dertlenme. Skype'ler, MSN'ler, Gchatler varken... Commodore 64 ile oynamis her cocuk bunu bilir di mi ;-) Bak kutuphanemin ust rafindan bana bakip, sana selam soyledi Commodore 64. Uzulmesin de diyor.

çello çalan kedi dedi ki...

hahahaha
ay ilahi berceste alemsin, güldürdün beni:)

yıllar var onlara dokunmayalı, demek seninki duruyor ne güzel.

eh evet uzaklıklar yakın oldu. Tanzanya da buraya yakın olacak eminim.

sevgiler çok.

seneryocu2 dedi ki...

Sevgili Çello,dost dediğin,senden ışık yılı mesafesisinde de olsa,yine senle birliktedir.ONU KENDİNDEN AYRI DÜŞÜNEMEZSİN.....Zaten başka türlü dostluk olmaz.Öbürleri aynı ortamda yaşadığından ,zorunlu olduğundan merhaba dediğin kişilerdir.Bugün var yarın yokturlar.Öldüklerini duyduğunda :''Allah rahmet etsin,iyi insandı dersin'' Çoğu kez de adını bile unutmuşsundur.

Ama dost dediğin kişiden kırk yıl haber almasan bile,bilirsin ki o yaşıyor,onunla tekrar konuşup neşeni,sevincini,kederini paylaşabilirsin.Altı ay kadar önce kırk iki yıllık dostumu internette ararken,babasının ölüm ilanında,Merhumedebiyat öğretmeni....nın babası Allahın rahmetine kavuşmuştur gibilerinden bir ifadeye rastladım.Dünyam nasıl karardı,nasıl hıçkırıklara boğuldum anlatamam.Bu şok iki ay gibi sürdü.Daha sonra kardeşleriyle falan irtibat kurdum
meğerse dostum 1994 yılında ölmüş.
Ama o benim için hala yaşıyor.Birlikte okuduğumuz kitaplar,dinlediğimiz ve notalarını yazdığımız şarkılar
hala belleğimde.Ben ölünce benimle birlikte yok olacaklar.
Ha!Kimbilir biz ölmeden,teknoloji bu hızla ilerlerse,belki anılarımızın CD lerini yapıp kütüphanelerin raflarına yerleş-
tiririz.Ne dersin Çello.

Dostuna kucak dolusu selamlarımı ilet.

Berceste dedi ki...

Tazmanya gordum, dayanamadim! Tuh sizinki Tanzanya imis. Olsun. Gulmen lazim, ben cok guldum :P Arkadasim Facebook duvarindan bir kitap onermis...
Ornitorenk diye cok seker bir hayvancik varmis. Daha da enteresani boyle bir kitap varmis ve cok komikmis :)
"Platon Bir Gün Kolunda Bir Ornitorenkle Bara Girer"
Karar senin artik, ister oku, ister okuma...
Guldurmeyi odev edinen Commodore 64 ve sahibi :P

çello çalan kedi dedi ki...

Ali Beyciğim, şimdi yine hüzünlendirdiniz beni. Zaten hüzünlenmeye pek bir teşneyim. Ama dediğiniz, demek istedikleriniz çok çok doğru.

Ah berceste, bu hüzünlenmeye teşne halim aynı şekilde neşelenmeye de pek br göz kırpıyor. Ali Beyciğim hassastır alınmasın şimdi, kendisi beni hüzünlendirmiyor, aksine pek keyiflendiriyor da işte insan olmanın güzel yanı mı desem, şaşaalı yanı mı?

duygular. Ah işte onlar.
Okuma konusunda çok iyi bir okur değilim, biraz sonra bitirdiğim bir kitabı buraya taşıyacağım, iyi olmayan okurluğum hep az okumamdan, hep yetersiz olanlardan. İyi okurluğum da var, önerilere açık oluşum, böyle seçilmiş fısıldanmış kitap isimlerini not edişim, alıp okumuşluğum var, belli yazarların peşinden gidişim de iyi olan okur yanımdır yeri gelmişken söyleyeyim.
demem o ki, ne iyi ettin de geldin berceste, güldürgeç gibisin.:)

Berceste dedi ki...

Iyi bisi dedin di miii?

Ayni kitabi dun ben de aldim ama evin bocugu pesine dusunce karistirma firsati bulamadim daha. Bir tane daha varmis ayni yazarlardan... Eh artik onu da sen bul :P Bir de bitki kitabi aldim http://dogakesif.blogspot.com icin. Orada da ciziktiriyoz ya az biraz. Bu arada senin Fransiz bocukleri bizim evin bocugu pek sevdi, eiiizzz diye onlari seyretmek istiyor :) Biz de onun icin tesekkur ederiz.(Bilmeyenler icin bknz eski Cello Calan Kedi yazilari)